Telefoonnummer: 010-7605005

 

  • Allround tandartspraktijk
  • Kwaliteit en betrouwbaarheid
  • Innovatieve producten
  • Ruim 25 jaar ervaring

Direct inschrijven

Klachtafhandeling SmileClinic Capelle aan den IJssel

Al onze medewerkers en behandelaren doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent.

Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt in dat geval gebruik maken van ons klachtformulier. Alleen dan kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. Uitgangspunt hierbij is dat de klacht gegrond en redelijk is.

Als u niet tevreden bent over de wijze waarop u bent behandeld, dan kennen wij een heldere klachtenprocedure, waarmee wij voldoen aan de huidige wet- en regelgeving.
 

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u om hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. Vaak lost dit al veel op. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen.

Komt u er niet uit of is een persoonlijk gesprek niet wenselijk? Leg dan uw klacht voor aan de klachtenfunctionaris.

 

Contact

SmileClinic Capelle aan den IJssel
Essebaan 1
2908 LJ  Capelle aan den IJssel

Tel: 010-7605005
E-mail: info@smileclinic.nl
Inschrijven praktijk

Spoednummer: 010-7605005

Openingstijden
Maandag:
8:30 - 16:30
Dinsdag:
8:30 - 16:30
Woensdag:
8:30 - 16:30
Donderdag:
8:30 - 17:00
18:00 - 21:00
Vrijdag:
8:30 - 14:45
Zaterdag:
Gesloten
Zondag:
Gesloten
Prothese check - geheel vrijblijvend

© 2018, SmileClinic Capelle aan den IJssel | Alle rechten gereserveerd | Laatst gewijzigd juli 2018